Back-to-School is image building

Back-to-School is image building

Laatst bijgewerkt op: 28 - 10 - 2012 | 14:40

Vanaf begin mei komen de eerste scholieren in de winkels samen met vriendjes en vriendinnetjes kijken naar de nieuwste schoolagenda’s Een belangrijk proces want de verkeerde agenda bepaalt gelijk je imago op school.

Juist om die reden zijn de belangrijkste Back-to-School leveranciers niet bang voor de toekomst. Kinderen willen zich altijd een bepaald imago aanmeten.

Ter voorbeschouwing op de jubileumeditie van de Scool Supply inkoopdagen sprak KantoorVak Trends & Design met Margriet Timmerman en Bruno Herroelen, van respectievelijk New Edition en SRT, over de ontwikkelingen in de Back-to-Schoolmarkt.

Nog geen abonnee? neem nu een abonnement! Voor € 40,- per jaar ontvangt u het laatste nieuws en alle achtergronden bij het vak nieuws in uw brievenbus.


Categorieën: Back to School, Coverstory

Reageren

Uw reactie op dit artikel is welkom.

 
KantoorVak Trends & Design januari-februari 2019

Klik hier voor de laatste editie van het magazine KantoorVak Trends & Design.

Houd mij op de hoogte
Volg ons op  facebook      
Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief.

Agenda
20 januari 2019 t/m 21 januari 2019

Nekkerhal in Mechelen Belgie

26 januari 2019 t/m 29 januari 2019

Messe Frankfurt Duitsland

08 februari 2019 t/m 12 februari 2019

Messe Frankfurt Duitsland