Bruna en Tibbaa starten pilot ticketverkoop

Laatst bijgewerkt op: 18 - 12 - 2018 | 14:51

Bruna breidt in 18 winkels het assortiment uit met de verkoop van kaartjes aan de kassa. De winkelketen start daarvoor samen met ticketplatform Tibbaa een proefproject. De kaartjes zijn voor evenementen in de breedste zin van het woord: van muziek in lokale clubs tot grote festivals.

Hard copy ticketverkoop klinkt als verleden tijd, maar de ervaring van Tibbaa leert dat fysieke verkoop nog altijd bijdraagt aan een succesvol evenement. De samenwerking is voor beide partijen interessant: Bruna boort een (deels) ander publiek aan met nieuw assortiment en krijgt meer klanten over de vloer, Tibbaa vergroot het bereik door gebruik te maken van het winkelnetwerk van de keten.

De 18 pilotwinkels waar de tickets te koop zullen zijn, liggen al behoorlijk verspreid door het land, van Alkmaar tot Eindhoven en van Rotterdam tot Enschede. De pilot duurt in eerste instantie zes maanden. Daarna beslissen beide partijen in gezamenlijk overleg of de resultaten aanleiding geven om het concept landelijk uit te rollen of niet.


Reageren

Uw reactie op dit artikel is welkom.

 
KantoorVak Trends & Design juni-juli 2019

Klik hier voor de laatste editie van het magazine KantoorVak Trends & Design.

Houd mij op de hoogte
Volg ons op  facebook      
Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief.

Agenda
09 oktober 2019 t/m 12 oktober 2019

EXPO Nuremberg Duitsland