Bruna opent 100 nieuwe verkooppunten

Bruna opent 100 nieuwe verkooppunten

Laatst bijgewerkt op: 26 - 03 - 2012 | 21:04

Bruna opent tijdens de Boekenweek tijdelijk 100 extra verkooppunten. Op high traffic locaties biedt Bruna, onder de noemer 'Leesproeverij' de consument de kans een aantal boeken niet alleen te ervaren maar ook direct aan te schaffen.

Het gaat om grote billboards met daarop QR-codes. Na het scannen een van deze codes krijgt de consument aan de hand van een filmpje een korte uitleg over of de favoriete passage uit het boek van en door de auteur. Daarna heeft de consument de mogelijkheid, het boek zelf direct te bestellen op de mobiele site van bruna.nl.

 

Peter Brouwer (Algemeen Directeur): "Een boek is emotie en een zeer persoonlijke keuze. Goed dus als je een goed gevoel krijgt bij wat je gaat lezen en wie kan je beter een 'voorproefje' geven dan de schrijver zelf? Met de Leesproeverij versterken we de emotionele meerwaarde van een boek en slagen we er tegelijkertijd in om te voorzien in de toenemende behoefte van de consument aan (online) aankoopgemak."

Bruna zal de komende tijd met regelmaat nieuwe auteurs en titels toevoegen aan de verzameling leesproeverijen. Vanavond zullen ook de bezoekers van het boekenbal op ludieke wijze kennis kunnen maken met de Leesproeverij.


Reageren

Uw reactie op dit artikel is welkom.

 
KantoorVak Trends & Design juni-juli 2019

Klik hier voor de laatste editie van het magazine KantoorVak Trends & Design.

Houd mij op de hoogte
Volg ons op  facebook      
Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief.

Agenda
09 oktober 2019 t/m 12 oktober 2019

EXPO Nuremberg Duitsland