bruynzeel-sakura introduceert het kleuren van de toekomst

bruynzeel-sakura introduceert het kleuren van de toekomst

Laatst bijgewerkt op: 03 - 01 - 2015 | 10:41

In een niet aflatende en steeds verdergaande gedigitaliseerde wereld is de tijd die onze (klein-)kinderen besteden aan tekenen en kleuren gedurig aan het afnemen. Maar omdat juist de genoemde twee zaken zeer belangrijk zijn bij het ontwikkelen van onder meer de fijne motoriek van jonge kinderen is het van groot belang dat deze twee dingen blijvend gestimuleerd worden. bruynzeel-sakura uit Bergen op Zoom ziet dat kinderen steeds vaker gebruik maken van digitale hulpmiddelen zoals tablets. En om die reden heeft men het fysieke tekenen en kleuren gelinkt aan de digitale wereld.

"Door de digitalisering zien we het aantal uren dat kinderen besteden aan tekenen en kleuren afneemt", aldus Vincent van Dijk van bruynzeel-sakura. "Ouders en wetenschappers vinden dat een zorgwekkende ontwikkeling omdat juist tekenen en kleuren de fijne motoriek van kinderen stimuleert." hiervoor heeft bruynzeel-sakura een unieke oplossing gevonden.

Kleuren van de toekomst

Deze fabrikant is de eerste die op innovatieve wijze het kind stimuleert om papier en digitaal op deze wijze te combineren. Door het scannen van de verpakking, komen de karakters die afgebeeld staan op de verpakking tot leven. Ze nemen het kind mee in een kleurrijke wereld vol inspiratie. "We willen hiermee duidelijk maken dat we willen inspelen op de veranderende wereld en producten ontwikkelen die gericht zijn op de huidige en toekomstige behoeftes van de consument."

Het werkt simpel

Na het downloaden van de speciale Bruynzeel app kan de verpakking worden gescand en kan het kind direct aan de slag. Het karakter komt tot leven op de tablet en geeft het kind verschillende tekenopdrachten. Hierdoor tekent en kleurt het kind, maar is gelijktijdig ook bezig op het tablet. In deze nieuwe ontwikkeling zijn bij de aanvang zeventien verschillende producten ontwikkeld in drie series. De series richten zich op de "jongste kunstenaars", "de echte tekentalenten" en de basisproducten. Hiermee is een compleet assortiment ontwikkeld waarmee de vakhandel zich volledig kan onderscheiden. Het nieuwe programma komt dit najaar voor de wederverkoop vrij en richt zich met name op kinderen van tussen de twee en tien jaar oud.

Volgens de aanbieder leent dit nieuwe aanbod zich ‘uitstekend om rumoer’ op de winkelvloer te brengen. Op de komende Stationery, Office & Convenience Days zal deze nieuwe innovatie worden gepresenteerd aan de markt. 


Reageren

Uw reactie op dit artikel is welkom.

 
KantoorVak Trends & Design september-oktober 2019

Klik hier voor de laatste editie van het magazine KantoorVak Trends & Design.

Houd mij op de hoogte
Volg ons op  facebook      
Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief.

Agenda
12 januari 2020 t/m 14 januari 2020

Evenementenhal Gorinchem

19 januari 2020 t/m 20 januari 2020

Nekkerhal in Mechelen Belgie