Combineer online en offline shoppen

Laatst bijgewerkt op: 19 - 12 - 2011 | 15:08

De huidige consument koopt en winkelt anders dan voorheen. Internet, mobiele technologieën en social media spelen hier een belangrijke rol in. Consumenten zijn steeds beter geïnformeerd. Zij oriënteren zich online.

De huidige consument koopt en winkelt anders dan voorheen. Internet, mobiele technologieën en social media spelen hier een belangrijke rol in. Consumenten zijn steeds beter geïnformeerd. Zij oriënteren zich online.

Dus als een klant een winkel binnenstapt, heeft hij vaak een echte koopintentie. Maar hoe krijg je de klant naar jouw winkel, in jouw specifieke winkelgebied? Dat is de uitdaging waar detaillisten voor staan. Dit blijkt uit het onderzoek naar de gevolgen van Het Nieuwe Winkelen door het Hoofdbedrijfschap Detailhandel (HBD).

Lees meer in KantoorVak Trends & Design december 2011 neem nu een abonnement


Reageren

Uw reactie op dit artikel is welkom.

 
KantoorVak Trends & Design juni-juli 2019

Klik hier voor de laatste editie van het magazine KantoorVak Trends & Design.

Houd mij op de hoogte
Volg ons op  facebook      
Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief.

Agenda
09 oktober 2019 t/m 12 oktober 2019

EXPO Nuremberg Duitsland