Kansen met kalenders en agenda's

Kansen met kalenders en agenda's

Laatst bijgewerkt op: 08 - 04 - 2014 | 10:54

De digitalisering zet steeds verder door. Dat kan ook niet anders: computers zijn het beste hulpmiddel voor de mens. De technologie is verwerkt in bijna elk gebruiksproduct. Dat dit consequenties heeft voor de manier waarop we werken, is evident – dit geldt ook voor de verkoop van producten die we dagelijks gebruiken zoals kalenders en agenda's.

Iedereen kent de agendafunctie in zijn mailprogramma, de agendafunctie op zijn smartphone en tablet. En steeds meer bedrijven zijn overgestapt op het gebruik van de digitale agenda in hun organisatie. Dat heeft ontegenzeggelijk voordelen. Maar het gebruiksgemak is niet altijd even hoog; vaak zijn digitale agenda's onoverzichtelijk. Voor producenten van fysieke agenda's en kalenders is dit gunstig. Omdat de gebruiker kiest voor veiligheid en zekerheid heeft vrijwel iedere consument nog wel een papieren agenda en een kalender in huis. En omdat werkgevers deze niet meer beschikbaar stellen, koopt de consument ze zelf. Dit biedt kansen voor leveranciers en tussenhandel.

Lees meer in KantoorVak Trends & Design maart/april 2014


Reageren

Uw reactie op dit artikel is welkom.

 
KantoorVak Trends maart-april 2019

Klik hier voor de laatste editie van het magazine KantoorVak Trends & Design.

Houd mij op de hoogte
Volg ons op  facebook      
Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief.