KantoorVak Trends & Design maart-april is verschenen

Laatst bijgewerkt op: 31 - 03 - 2014 | 14:42

KantoorVak Trends & Design kan elk moment bij de abonnees in de brievenbus belanden. In deze editie weer veel informatie over alle zaken die spelen in onze vakgebieden. Zo is er aandacht voor de nieuwe media campagne van Stabilo. Verder volop aandacht voor de afgelopen (inter)nationale vakbeurzen. Een interview met Maud van der Wiel, docent aan de Fontys hogeschool in Tilburg die ons meeneemt in de wereld van trends en wat trends betekenen voor ons vakgebied.

In deze tijd van het jaar is er traditiegetrouw aandacht voor Agenda's en kalenders waarbij speciale aandacht is voor de veranderingen bij Brepols. Ook is er aandacht voor de regels van webwinkels, iets waar vaak onvoldoende aandacht aan geschonken wordt door webwinkels. Daarnaast uiteraard ook volop aandacht voor actuele zaken die spelen in ons vakgebied.

Een veelzijdig en informatief nummer. Nog geen abonnee? Neem dan nu een abonnement.

Dat staat er gestreept op

Wat doe jij om je leven kleur te geven? Sport, muziek, street art – alles kan. Plaatjes, foto’s, comics, filmpjes – simpelweg uploaden en winnen. Elke week tot 31 december 2014 geeft Stabilo een exclusieve sporthocker weg met het Stabilo strepen design. Stabilo’s vier oranje - witte bestsellers, de Stabilo point 88 in dertig kleuren, pointVisco, Greenpoint en de nieuwe pointball staan centraal in de nieuwe en opvallende Stabilo campagne ´Stripe up your life´.

 stabilo

 Het gesprek:

Maud van de Wiel, docente International Lifestyle Studies aan de Fontys hogeschool in Tilburg. Ambiente in Frankfurt wordt gezien als de trendsettende beurs voor onze markten. Maar wat zijn trends en wat kunnen we ermee?

Het beursseizoen is weer begonnen

Het beursseizoen werd zoals elk jaar geopend met Paperworld in Frankfurt. Na vier dagen Frankfurt van binnen en buiten gezien te hebben, was het nog geen week later de beurt aan onze eigen beurs Stationery, Office en Convenience Days. En als klap op de vuurpijl bezochten KantoorVak Trends & Design Ambiente. Hier geven we u een terugblik waarin we de nieuwe en innovatieve producten en ideeën op een rijtje te zetten.

SOCDays

 Nieuwe stijl vertrouwde naam

Brepols ziet er anders uit, met een nieuw logo en een nieuwe stijl. Nu de consument sterke merken zoekt zijn een goed merkbeeld en logo enorm belangrijk. In het verleden investeerde Brepols al in vernieuwing en innovatie. Dit is de volgende stap in de opbouw van een sterk merk. Gekoppeld aan een vernieuwde collectie voor het kalenderjaar 2014 is het Turnhouts bedrijf forse stappen aan het maken die haar positie, binnen de sterk veranderende agendamarkt, verder zal verstevigen.

Brepols

 

Gewoon leuk

We maken maar één keer een kroning tot koning mee in ons leven. En ja, koningsgezind of niet, het is feest en Nederland leeft er naar toe. Only Natural draagt haar steentje bij, niet met de zoveelste goedkope oranje ‘zooi’ maar met stijlvolle pennetjes voor de touchscreen.

Only Natural 

 

Webwinkeliers passen regels onvoldoende toe

Het openen van een webwinkel wordt vaak gezien als het redmiddel voor de fysieke retailer. De combinatie van bricks en clicks maakt dat de consument de winkel makkelijker vindt. Maar net als bij het runnen van een fysieke winkel hebben ook webshops te maken met strikte regels en wetgeving. En hier is het niet altijd best mee gesteld.

 webwinkels

 Lees meer in KantoorVak Trends & Design neem nu een abonnement!

 


Reageren

Uw reactie op dit artikel is welkom.

 
KantoorVak Trends & Design juni-juli 2019

Klik hier voor de laatste editie van het magazine KantoorVak Trends & Design.

Houd mij op de hoogte
Volg ons op  facebook      
Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief.

Agenda
25 augustus 2019 t/m 27 augustus 2019

Evenementenhal Gorinchem

01 september 2019 t/m 02 september 2019

 EXPO Haarlemmermeer

09 oktober 2019 t/m 12 oktober 2019

EXPO Nuremberg Duitsland