Multichannel denken en handelen wordt steeds belangrijker

Multichannel denken en handelen wordt steeds belangrijker

Laatst bijgewerkt op: 10 - 04 - 2013 | 16:13

Met de opkomst van de moderne communicatie middelen en de enorme vlucht van het webwinkelen verandert het gedrag van de consument met de dag. Opvallend is dat de consument steeds sneller in staat is om in te spelen op de steeds snellere veranderingen in het spel van vraag en aanbod. Sneller dan dat retailers dat aankunnen of aan willen kunnen. Nog te vaak wordt er één dimensionaal gedacht op dit vlak. Bricks of Clicks, maar er zijn inmiddels zoveel vormen te bedenken. Daarnaast gaat de strijd om de consument losbarsten. Diegene die de klant het beste bereikt heeft de meeste kansen op overleven. Op het event Multichannel 2013 (23 & 24 april a.s.) wordt uitgebreid aandacht besteed hieraan. 

Tijd-, plaats- en mediumonafhankelijk, dát zijn de speerpunten van Multichannel 2013! De consument laat zich niet meer belemmeren en bepaalt zelf het tijdstip en medium om met u in contact te komen. De consument is ongrijpbaar. Kortom, hij is multichannel. Deze veranderende wereld bezorgt vele organisaties en afdelingen uitdagingen waar ze op in moeten spelen.

Maar een succesvolle multichannel benadering houdt niet in dat u simpelweg alle kanalen inzet. Het gaat om het leveren van de juiste, constante superbeleving door alle kanalen heen. Afgestemd op klantbehoefte en momentum. Een multichannel en multimediale aanpak is essentieel!

Vele inspirerende sessies en sprekers

Multichannel 2013, twee dagen met meer dan 150 kennissessies en praktijkcases, 200 exposanten en vele toonaangevende innovaties die u de gelegenheid bieden om inspiratie op te doen, kennis te delen, te netwerken en uw multichannel strategie te optimaliseren.

Veel uiteenlopende onderwerpen zullen aan bod komen. Zoals: Big data, social media, mobile, SEO, performance based marketing, conversieoptimalisatie, sportmarketing en meer. Kijk op www.multichannel2013.nlvoor het complete programma.

 

Programma highlights

*          Titel:               Het 7C succesmodel van contentmarketing

         Spreker:          Patrick Petersen, Beeckestijn Business School

 

*          Titel:               Insights uit social media research     

         Spreker:          Bart Roozen, Multiscope

 

*        Titel:               Praktijkcase: Lancering van een multichannel webshop

          Spreker:          Gerrit Spijksma, McGregor

 

*          Titel:               Big Data en Mobile Innovatie

         Sprekers:         Cor Molenaar & Remco van Malten

 

*        Titel:               Hoe zorgt Aegon wereldwijd voor een consistente multichannel beleving?

          Sprekers:         Wendel Hofman & Coen Figee, Aegon

 

 

Multichannel 2013

Multichannel 2013 presenteert u de pioniers, experts en cases die u verder helpen met het opzetten en uitbouwen van uw multichannel strategie. Slaagt uw multichannel strategie, dan kan uw klant altijd en overal bij u terecht. Laat Multichannel 2013 dé inspiratiebron van uw innovatie zijn. Bezoek aan het event is gratis.


Categorieën: Algemeen Nieuws, Beurzen

Reageren

Uw reactie op dit artikel is welkom.

 
KantoorVak Trends maart-april 2019

Klik hier voor de laatste editie van het magazine KantoorVak Trends & Design.

Houd mij op de hoogte
Volg ons op  facebook      
Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief.