Quantore kijkt terug op succesvolle Relatiedagen

Quantore kijkt terug op succesvolle Relatiedagen

Laatst bijgewerkt op: 03 - 01 - 2015 | 10:29

De 18e editie van de Quantore Relatiedagen op maandag 14 en dinsdag 15 april is voorbij. Het evenement, waar zo'n 70 leveranciers aan deelnamen, telde met 650 bezoekers wederom meer bezoekers dan de vorige editie. Het thema 'Zien en gezien worden' was meer dan ooit van toepassing. Quantore onthulde het nieuwe beeldmerk, waarmee Quantore samen met haar leden aan meer zichtbaarheid en een grotere herkenbaarheid in de markt gaat werken.

Een strakker gestileerd beeldmerk met een frisse kleur rood moet gaan zorgen voor meer onderscheidend vermogen en aandacht in de winkelstraten. De introductie van het nieuwe beeldmerk sluit aan bij een groter strategisch doel. Quantore investeert een substantieel deel van de winst over 2013 in haar leden. Dit budget kunnen leden van de coöperatie inzetten om groeikansen te creëren en deze uiteindelijk om te zetten in meer marge en betere klantrelaties. Investeren kan bijvoorbeeld in instore winkelmateriaal en gevelaankleding in de nieuwe, herkenbare Quantore stijl met het nieuwe beeldmerk.

 

Quantore Quantore

Tijdens de netwerkborrel, traditioneel op maandagavond, reikte adjunct-directeur en manager Inkoop van Quantore, Robert Driessen, de Quantore Awards 2014 uit. De Quantore Award voor Leverancier van het jaar ging deze keer naar Herma. Ook Douwe Egberts mocht een award mee naar huis nemen, en wel die voor Beste Commerciële Prestatie. Leverancier Bura nam de prijs in ontvangst voor Beste Operationele Prestatie.

Quantore

De 18e editie van de Relatiedagen kende een aantal belangrijke introducties. Naast de onthulling van het nieuwe beeldmerk, introduceerde Quantore ook de Eindgebruikersdag. Voor het eerst konden Quantore-leden hun klanten meenemen naar de beurs om meer inzicht te krijgen in de wereld van de kantoorvakhandel. De bijna 70 stands schetsten een goed beeld van wat nieuw en bijzonder is in de markt van kantoorartikelen. Op het innovatieplein waren drie formaten van de nieuwste 3D-printers aan het werk te zien. Met een drone werden beelden van het logistiek centrum gemaakt en de Oculus Rift virtual realitybril nam bezoekers mee in een heuse achtbaan.


Categorieën: Algemeen Nieuws, Beurzen

Reageren

Uw reactie op dit artikel is welkom.

 
KantoorVak Trends & Design juni-juli 2019

Klik hier voor de laatste editie van het magazine KantoorVak Trends & Design.

Houd mij op de hoogte
Volg ons op  facebook      
Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief.

Agenda
09 oktober 2019 t/m 12 oktober 2019

EXPO Nuremberg Duitsland