Stationery Office & Convenience Days staat op punt van beginnen

Laatst bijgewerkt op: 10 - 09 - 2013 | 11:30

Nog een paar dagen en dat begint in de Brabanthallen in 's-Hertogenbosch de najaarseditie van de Stationery Office & Conveneice Days. Van 15 t/m 17 september zijn een kleine 100 leveranciers aanwezig die de vakhandel hun nieuwste producten en diensten willen tonen en aanbieden. "Met in het achterhoofd de positieve sfeer die op de najaarsbeurzen die tot nog toe zijn geweest nationaal en internationaal(Trade Mart, RetailMarket, Tendence en Maison et Object - red) hebben we een goed voorgevoel over de komende event", aldus Krijn ten Hove, organisator van het event. Vooral de aanwezigheid van verschillende belevingswerelden, seminars en workshops maakt dat het event eigenlijk niet gemist mag worden als ondernemer. "De aanwezigheid van veel nieuwe leveranciers maakt dat de ondernemers een unieke kans krijgen om als eerste hun eigen assortimenten onderscheidender te maken. En dat biedt, zeker in het belangrijke laatste kwartaal kansen."

Met bijna 100 leveranciers zijn er ruim 25 leveranciers meer dan bij de vorige editie. "En dat is een goed teken, want dat betekend dat er weer meer leveranciers zijn die hun klanten graag willen ontmoeten. En nergens anders een platform hebben waar ze in korte tijd een groot gedeelte van die klanten kunnen ontmoeten. En voor de bezoekers geldt hetzelfde. Nergens kunnen ze in zo'n korte tijd een indruk krijgen van de kansen en mogelijkheden van de markt waarin ze actief zijn. Maar ook van aanpalende markten."

Gratis toegang, parkeren en catering

Aan de grondbeginselen concept van het event is in de loop der jaren niets veranderd. "Ondanks de economische ontwikkelingen blijven we vasthouden aan het uitgangspunt dat de bezoeker volledig ontzorgd moet worden. Dat betekend dat de bezoeker nog altijd geen toegang hoeft te betalen, zijn auto gratis kan parkeren en dat we zorgen dat er gratis catering aanwezig is. De deelnemers willen de bezoekers op dezelfde wijze gastvrij ontvangen zoals zij ook vaak in de winkel worden ontvangen."

 

Speciale aanbiedingen

Op het event hebben diverse leveranciers weer spectaculaire acties ontwikkeld. "Iedere bezoeker krijgt bij de entree een chequeboekje met speciale aanbiedingen die alleen op de beurs geldig zijn. Daarnaast is vorige week de beurscatalogus ter beschikking gekomen. Deze is ook verkrijgbaar bij de entree en digitaal te zien op de site van de beurs. Het biedt de bezoekers de gelegenheid zich goed voor te bereiden en te zien waarom het goed is om de beurs te bezoeken. Op de site kunnen zook het complete aanbod zien omdat een catalogus op enig moemnt geproduceerd moet worden en dus niet de laatste toevoegingen kan meekrijgen."

Voorregistratie

Het voorregistratie proces is ten opzichte van voorgaande edities iets gewijzigd. "Voorheen kregen de bezoekers met de post hun toegangsbadge thuisgestuurd. Nu ontvangt men per mail een bevestiging. Met deze mail kan men de badge bij de entree afhalen. Dat betkend dat voorregistreren nog belangrijker wordt. Het kan veel tijd schelen bij de entree als men doormiddel van de bevestigingsmail direct de badge kan laten printen." Wilt u het event bezoeken en heeft u zich nog niet voorgeregistreerd? Gebruik dan deze speciale link.


Categorieën: Algemeen Nieuws, Beurzen

Reageren

Uw reactie op dit artikel is welkom.

 
KantoorVak Trends & Design juni-juli 2019

Klik hier voor de laatste editie van het magazine KantoorVak Trends & Design.

Houd mij op de hoogte
Volg ons op  facebook      
Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief.

Agenda
09 oktober 2019 t/m 12 oktober 2019

EXPO Nuremberg Duitsland