TWEE AWARDS VOOR FELLOWES BRANDS™ OP EOPA EVENT

TWEE AWARDS VOOR FELLOWES BRANDS™ OP EOPA EVENT

Laatst bijgewerkt op: 15 - 03 - 2019 | 10:08

Fellowes Brands™ is met twee awards naar huis gegaan op het European Office Products Awards Event, in Amsterdam, 5 maart. Het bedrijf is erkend voor hun marketing en liefdadigheids initiatieven, met de winst voor beste Marketing Campagne "Belangrijke stappen voor de AVG" en het initiatief van het jaar met het Fellowes Brands GIVE-programma.

'De Belangrijke stappen voor AVG' campagne was een cross-categorie campagne, ontworpen om Office Product Resellers en consumenten te informeren over de nieuwe Europese AVG wetgeving. Met het gebruik van een mix van e-mailmarketing, trainingsmateriaal, sales guides, white papers, checklists, product promoties en online advertenties, had Fellowes als doel om licht te schijnen op AVG en de potentiele risico's. Met behulp van deze handige oplossingen helpt Fellowes op weg naar AVG compliancy.

Naast de Marketing Campagne van het jaar award, heeft Fellowes ook de Initiatief van het jaar campagne gewonnnen voor het Fellowes Brands GIVE-programma, gericht op het bouwen van lokale en wereldwijde partnerships om mensen in nood te helpen. Het GIVE-programma steunt initiatieven in de volgende vier gebieden: maatschappelijke dienstverlening, hulp en ontwikkeling, onderwijs en medisch onderzoek. Dit is het programma voor Fellowes om hulp en support te bieden en daarmee levens te verbeteren over de wereld. Om het 100-jarig bestaan te vieren, heeft Fellowes Brands een ambitieus doel gezet om €100.000 in te zamelen in Europa, wat zelfs met 4% werd overtroffen door medewerkers en teams die verschillende initiatieven hebben gelanceerd zoals vrijwilligerswerk, fondsenwerving, cash en product donaties.

Fellowes EMEA president, Michel van Beek reageerde: “We zijn verheugd dat we erkend zijn door de European Office Products Industry voor onze marketingactiviteiten en ons continue liefdadigheidswerk door onze medewerkers. Ik wil graag oprecht onze reseller partners bedanken om met ons samen te bouwen aan de AVG en ons te helpen een zeer sterke campagne op te zetten gericht op de consument met indrukwekkende resultaten. Ook wil ik graag onze medewerkers bedanken die, door hun teamwork en passie voor goede doelen, een grote som geld hebben verzameld voor personen in nood".


Reageren

Uw reactie op dit artikel is welkom.

 
KantoorVak Trends & Design juni-juli 2019

Klik hier voor de laatste editie van het magazine KantoorVak Trends & Design.

Houd mij op de hoogte
Volg ons op  facebook      
Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief.

Agenda
09 oktober 2019 t/m 12 oktober 2019

EXPO Nuremberg Duitsland